loading...
یامهدى ادرکنى
ADMIN بازدید : 5 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

چند بیت از مرحوم آغاسی در رثای شهیدان

دلم تنــگ شهیـدان اسـت امشب            كه همرنگ شهیدان است امشب

من از خـون شهیـــدان شـرم دارم               كه خلقی را به خود سرگـرم دارم

زمن پـرسیــد فــرزنـد شهیـــــــدی               كــه بــابــای شهیــدم را نـدیــدی

به من می گفت مادر او جوان بود               دلیــر و جنگجـــوی و پـرتـوان بـــود

نمیدانم چه سودای به سر داشت              به دوشش كوله باری از سفر داشت

قــدم در كـوچـه بـاغ عشق می زد              به جان خویش داغ عشق می زد

چه عشقی؟عشق مولایش خمینی          كـــه بـوسـد تـربـت سبــز حسینی

بــه امیـدی كـه از آن گِـل كــام گیرد             بگـریـــد تــا دلـش آرام گیــــــــــــرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 1,769